همه چیز درباره دیگ بخار استاندارد و قیمت دیگ بخار

nextapp
8 آذر, 1401
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

دیگ بخار استاندارد

در این قسمت از محتوا می خواهیم در مورد دیگ بخار استاندارد و ویژگی های آن صحبت کنیم. اگر بخواهیم به طور کلی ویژگی های یک بویلر استاندارد را بیان کنیم، نمی توانیم این کار را انجام دهیم. دلیل این امر این است که دیگ های بخار انواع گوناگون و متفاوتی دارند. بنابراین ویژگی های مناسب و استانداردها برای هر مدل از آن ها متفاوت خواهد بود. به طور مثال دیگ های بخار از نوع سه پاس وت بک حداکثر فشار قابل تحمل آن ها 10 اتمسفر می باشد. همچنین دمای انجام فعالیت در آن ها حدود 184 درجه سانتی گراد باید باشد.

در حالی که دیگ بخار مدل سه پاس دارای بک در فشار کمتر از 10 اتمسفر و دمای کمتر از 184 درجه سانتی گراد نیز می تواند به خوبی فعالیت کند. با توجه به توضیحات ذکر شده از ابتدای محتوا تا کنون می توان چنین نتیجه گیری کرد. یک بویلر استاندارد با توجه به نوع و مدلی که دارد، ویژگی های متفاوتی خواهد داشت. فشار، دمای انجام عملکرد، طراحی بویلر، شاسی و فرمان دیگ های بخار با توجه به مدل آن ها متفاوت خواهد بود. بنابراین نمی توان یک سری ویژگی های مشخص را به عنوان یک بویلر استاندارد معرفی نمود.

قیمت دیگ بخار

برای خرید یک دیگ بخار پس از کیفیت مواد اولیه به کار رفته و کیفیت کلی محصول، قیمت مهم است. توجه به قیمت در خرید هر محصول و وسیله ای لازم است؛ بویلر نیز از این قاعده مستثنی نیست. قیمت نهایی دیگ های بخار به عوامل مختلفی بستگی دارد. همانطور که ذکر کردیم قیمت دیگ های بخار بیش از هر مورد دیگری تحت تاثیر کیفیت مواد اولیه به کار رفته در ساخت آن است. قبل از آن که به بیان ویژگی ها و پارامترهای مهم و موثر بر قیمت دیگ بخار اشاره کنیم لازم است به نکته ای اشاره کنیم.

مجموعه آتا بخار سال های متمادی است در زمینه طراحی و تولید انواع دیگ بخار و بویلر فعالیت می کند. محصولات تولید شده در این مجموعه از کیفیت بالایی برخوردار هستند. برای اطلاع از قیمت محصولات این مجموعه به ویژ قیمت دیگ های بخار تولید شده می توانید با کارشناسان شرکت تماس برقرار کنید. بدین منظور می توانید با مراجعه به سایت www.atabokhar.ir از قیمت ها و انواع محصولات مطلع شوید.

از جمله ویژگی ها و پارامترهای مهم بر قیمت دیگ بخار می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • نوع و مدل
  • کیفیت
  • برند
  • کارایی و عملکرد
  • گنجایش
  • استانداردهای به کار رفته در ساخت آن

هر یک از گزینه های ذکر شده در بالا می تواند اثر بسزایی در قیمت نهایی دیگ بخار داشته باشد. ذکر این نکته ضروری است که قیمت های خیلی پایین و خیلی بالا نشان از کیفیت و بی کیفیتی محصول ندارد. در حالی که نمی توان گفت هر محصول با قیمت بالا به طور حتم دارای کیفیت قابل قبولی است. مجموعه بزرگ آتا بخار انواع دیگ های بخار را در مدل های مختلف تولید کرده و با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار کاربران قرار می دهد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.