بازخورد درباره این کالا

شیر توپی

0
از 0 رای

0دیدگاه

آتا بخار
موجود در انبار
  • ارسال توسط آتا بخار

تماس بگیرید

بروزرسانی قیمت: 24 خرداد 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

شیر توپی

شیر توپی

شیر توپی برای بلودان یا شیر توپی از مهمترین شیرآلات صنعتی و تجهیزات های اصلی برای انسداد و تنظیم جریانات سیال (نفت، گاز، بخار و غیره) در صنعت پتروشیمی هستند.

شیرهای توپی یا بالو ولو (Ball Valve) به خاطر ساختمان داخلی ساده ای که دارند نسبت به دیگر شیرها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. در طراحی این قطعات از گردش نود درجه ای یک گوی تو خالی استفاده شده است. طوری که با چرخش گوی جریان سیال قطع و یا وصل می شود. امروزه طراحی های متفاوتی برای شیر های توپی صورت می گیرد که باعث تنوع این شیرها در صنعت شده است.

در این شیرها از یک توپ فلزی استفاده می شود که این توپ دارای مجرایی است که هنگامی که کاملاً با دو انتهای شیر تراز شود، جریان آزادانه از طریق آن عبور می کند و هنگامی که مجرا کاملاً بر انتهای دستگاه عمود است، شیر به طور کامل مسدود می شود. مجرا در هر وضعیت دیگری قرار بگیرد، جریان به طور جزئی قطع می شود.

امتیاز کاربران به:

شیر توپی (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش