بازخورد درباره این کالا

انگل ولو سامسون

0
از 0 رای

0دیدگاه

آتا بخار
گارانتی 18 ماهه قالب فروشگاهی پارس کالا
ضمانت اصالت کالا
موجود در انبار
  • ارسال توسط آتا بخار

تماس بگیرید

بروزرسانی قیمت: 24 تیر 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

انگل ولو سامسون

انگل ولو سامسون مدل 3347، یک محصول تولید شده در آلمان است که مناسب برای مصارف در صنایع دارویی، مواد غذایی و آشامیدنی، و مواد بهداشتی است. قطعات اصلی این ولو از متریال استیل SS316 تولید شده است که با سیالات مختلف سازگاری بالایی دارد.

انگل ولو سامسون تیپ 3347 قابلیت نصب انواع اکتوئیتورهای پنوماتیکی، برقی و یا هیدرولیکی را دارد، که این امکان را به کاربر می‌دهد تا براساس نیاز خود انتخاب کند. این ولو در دو تیپ اتصال فلنجی و دنده‌ای با اندازه‌های مختلف از DN6 الی DN125 یا اینچ 1/4 تا 5 قابل ارائه می‌باشد. همچنین، انگل ولو سامسون مدل 3347 قابلیت نصب انواع آی توییشنر را نیز دارد، که این موضوع برای تنظیم و کنترل بهینه فرآیندها بسیار مفید است.

در مجموعه‌ی ما، انواع دیگری از انگل ولوها با متریال‌های مختلف نیز موجود است. برای مشاهده تنوع بیشتر، می‌توانید به بخش محصولات انگل ولو در وب‌سایت ما مراجعه کرده و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر، با واحد فروش شیرآلات ما تماس بگیرید.

امتیاز کاربران به:

انگل ولو سامسون (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش