بازخورد درباره این کالا

لول سوئیچ دیافراگمی

0
از 0 رای

0دیدگاه

آتا بخار
گارانتی 18 ماهه قالب فروشگاهی پارس کالا
ضمانت اصالت کالا
موجود در انبار
  • ارسال توسط آتا بخار

تماس بگیرید

بروزرسانی قیمت: 8 مرداد 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

لول سوئیچ دیافراگمی

لول سوئیچ دیافراگمی مدل MLS یا به طور دیگر لول سوئیچ ممبرانی برای مخازن و سیلوهای آرد، شن و ماسه، غلات، پودر و صنایع سیمان با کیفیت عالی طراحی شده است. این نوع لول سوئیچ از طریق اتصال خاصی به سیلو نصب می‌شود و دارای سوئیچ SPDT با جریان عبوری 10 آمپر است، که اطمینان از عملکرد در شرایط مختلف را فراهم می‌کند.

لول سوئیچ دیافراگمی معمولاً محدودیت استفاده در مخازن با دماهای خاص را دارد. در این مدل، از تکنولوژی دیافراگم استفاده شده است که باعث می‌شود در محیط‌های با شرایط ویژه مانند سیلوهای صنعتی به خوبی عمل کند.

در مجموعه ما، به جز لول سوئیچ دیافراگمی، مدل‌های دیگری نیز برای سیلوها و مخازن موجود است، از جمله لول سوئیچ میله خازنی، لول سوئیچ خازنی کابلی، لول سوئیچ دیسکی و لول سوئیچ موتوری که همگی جهت کنترل سطح در مخازن سیلو به کار می‌روند. برای اطلاعات بیشتر و مشاهده مدل‌ها، می‌توانید به بخش محصولات لول سوئیچ در وب‌سایت ما مراجعه کنید.

امتیاز کاربران به:

لول سوئیچ دیافراگمی (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش