نکات خرید دیگ بخار که باید به آن توجه کرد!

nextapp
6 آذر, 1401
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

انواع بویلر بخار را می توان در دو دسته، عمودی و افقی جای داد. استفاده از بویلرهای افقی در صنایع کوچک رایج است. به طور مثال در کارواش های بخار خشک، سونا، اتوشویی و غیره می توان از این نوع دیگ بخار استفاده نمود.

نکات خرید دیگ بخار

یکی از انواع دیگ بخار که کاربرد بسیار زیادی دارد؛ بویلر سونا است. برای خرید این نوع دیگ لازم است به یک سری نکات توجه داشته باشید. در حال حاضر دو نوع سونا را می توان نام برد. سونای خشک و بخار. برای تامین حرارت و بخار در هر دو مدل گفته شده نیاز به دیگ های بخار است. پیش از هر چیز لازم است، دیگ خریداری شده استانداردهای لازم را داشته باشد. استاندارد بودن دیگ بخار موجب کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری آن خواهد شد. علاوه بر این لازم است دارای مصرف بهینه انرژی باشد و قابلیت کنترل میزان رطوبت و دما را در اختیار کاربر قرار دهد. همچنین می بایست سیستم کنترلی مناسب داشته باشد.

خرید دیگ بخار استخر

همانطور که پیش از این ذکر کردیم دیگ بخار در موارد مختلف کاربرد دارد. یکی از موارد کاربرد این دیگ ها در استخرها است. در استخرها می توان از واحدهای آبگرم نیز استفاده گرد. البته استفاده از بویلر به دلیل مزیت های بالا و انعطاف پذیری زیاد، اطمینان بخش تر است. در استخرهای بزرگ می توان از چند دیگ متوالی و متعدد استفاده کرد. در صورت بروز مشکل در هر یک از دیگ های موجود می توان از ظرفیت باقی دیگ ها برای تامین حرارت و بخار استخر بهره برد.

خرید دیگ بخار اتو

برای راه اندازی دیگ بخار اتو یا خشکشویی ابتدا و پیش از هر چیز دیگری لازم است مجوزهای لازم را کسب کرد. توصیه می کنیم برای راه اندازی دیگ های بخار خشکشویی از بالاترین کیفیت این دستگاه ها استفاده کنید. عدم کیفیت دستگاه های خریداری شده موجب افزایش هزینه های تعمیر و نگهداری خواهد شد. بنابراین در کوتاه مدت مانع از سودآوری کسب و کار شما شده و پایداری معیشت شما را به خطر خواهد انداخت. برای این منظور ما آتا بخار را به شما معرفی می کنیم. بویلر اتو یک دیگ فولادی است که به روش های مختلف آب موجود در آن بخار می شود. نوع سوخت مصرفی این دیگ ها با توجه به توصیه کاربر می تواند انتخاب شود. به طور مثال سوخت این دیگ ها می تواند گاز طبیعی، برق، مازوت و غیره باشد.

خرید دیگ بخار کوچک

همانطور که میدانید استفاده از دیگ بخار در صنایع مختلف رواج پیدا کرده است. این در حالی است که بسیاری از صنایع نیازمند استفاده از دیگ های بخار با ظرفیت کم هستند. انواع دیگ کوچک را می توان در سه دسته مختلف جای داد. این سه دسته شامل دیگ های کوچک ایستاده، دیگ های کوچک ژنراتوری و دیگ های کوچک برقی می باشند. هر یک از دیگ های بخار کوچک نام برده شده ویژگی های منحصر به فردی دارند که با توجه به نیاز کاربران میتوانند مورد استفاده قرار گیرند.

خرید دیگ بخار دست دوم

برخی از صاحبان صنایع امکان خرید دیگ بخار نو را ندارند. برای حل این مشکل می توان از دیگ های بخار دست دوم استفاده کرد. دیگ های بخار وسایلی هستند که استفاده از آن ها به صورت دست دوم نیز امکان پذیر است. اما به خاطر داشته باشید خرید دیگ های بخار دست دوم زمانی مقرون به صرفه است که خیلی فرسوده نباشند. همچنین هنگام خرید دیگ های دست دوم لازم است به برند و نوع مدل آن توجه شایانی نشان داد.

دیگ بخار تهران

مجموعه صنعتی آتا بخار یکی از برترین تولید کننده های دیگ بخار در کشور محسوب می شود. این شرکت نزدیک به دو دهه است که در این زمینه فعالیت می کند. آدرس دفتر مرکزی این شرکت در تهران است. دفاتر فروش مجموعه آتا بخار در سراسر کشور وجود دارند. همچنین برای خرید انواع دیگ های بخار تولید شده در این شرکت می توانید به نشانی اینترنتی این مجموعه به آدرس سایت آتا بخار مراجعه کنید. با مراجعه به این آدرس می توانید از کارشناسان و مشاوران زبده مجموعه در انتخاب بهترین بویلر راهنمایی دریافت کرده و سپس خرید خود را انجام دهید.

قیمت دیگ بخار 2 تن

دیگ بخار دو تنی امکان تولید 2000 کیلو گرم بخار در هر ساعت را دارد. این دیگ های بخار دارای استانداردهای بین المللی بوده و از ایمنی مطلوبی نیز برخوردارند. استفاده از دیگ ها برای صنایع متوسط مناسب است. مجموعه آتا بخار بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت در اختیار کاربران قرار می دهد. برای اطلاع از قیمت ها به نشانی اینترنتی این مجموعه که در ذیل محتوا به آن اشاره کردیم مراجعه کنید.

قیمت دیگ بخار 3 تنی

دیگ بخار سه تنی یکی از با کیفیت ترین انواع دیگ های بخار است. مشعل به کار رفته در این نوع دیگ تمام اتوماتیک و کاملا خودکار است. توان مشعل به کار رفته مناسب با ظرفیت سه تنی دیگ است. جهت دریافت  مشاوره و خرید و اطلاع از قیمت می توانید از کارشناسان زبده آتا بخار کمک دریافت کنید.

قیمت دیگ بخار 500 کیلویی

دیگ بخار 500 کیلویی با تاییدیه وزارت خانه کار و امور اجتماعی ساخته می شود. همچنین نقشه های این دیگ می بایست از سوی اداره استاندارد تایید گردد. مجموعه آتا بخار با رعایت موارد بالا اقدام به طراحی و تولید دیگ های بخار 500 کیلویی می نماید. ظرفیت این دیگ، 500 کیلو است و امکان هوشمند سازی آن وجود دارد. مشعل و پمپ های به کار رفته در این نوع دیگ متناسب با ظرفیت آن است. این نوع دیگ دارای یک ورودی و دو خروجی آب است. طول این دیگ تقریبا 310 سانتی متر و عرض آن 160 سانتی متر است. سوخت مصرفی این نوع دیگ می تواند متفاوت انتخاب شود.

قیمت دیگ بخار 200 کیلویی

رایج ترین نوع دیگ بخار 200 کیلویی، دیگ های ایستاده هستند. این دیگ ها مقاومت بالایی داشته و طبق استانداردهای جهانی طراحی و تولید می شوند. بدنه این نوع دیگ از جنس فولاد و چدن است. تعداد پاس های موجود در دیگ های بخار 200 کیلویی یک پاس، دو پاس و سه پاس است. از این نوع دیگ می توان در فضاهای کوچک مانند رستوران ها، سالن های پرورش مرغ و طیور با فضای کوچک استفاده کرد.

قیمت دیگ بخار 1 تنی

در صورتی که مجموعه شما در یک ساعت به 1000 کیلوگرم بخار نیاز دارد، توصیه می شود از دیگ بخار یک تنی استفاده کنید. راندمان و کارایی بالایی دارد و فرمان آن به صورت خودکار عمل می کند. این دیگ ها در برابر دما و رطوبت مقاومت خوبی دارند. نکته مهم در مورد این دیگ ها این است که بدون محفظه کوره فعالیت می کنند. مشعل به کار رفته در این نوع دیگ خودکار و متناسب با ظرفیت دستگاه است.

قیمت دیگ بخار صنعتی

به طور کلی دیگ های بخار را می توان در دسته های صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی جای داد. قیمت دیگ بخار صنعتی بیش از دو مورد دیگر است. ارزان ترین نوع دیگ های بخار، دیگ های خانگی هستند. همچنین این دیگ ها را در ظرفیت های متفاوت طراحی و تولید می کنند. این ظرفیت ها با توجه به نیاز صنایع کوچک و بزرگ از 5، 3، 2 و یک تنی به بازار ارائه می شوند. همچنین برای مصارف خانگی و استفاده در مراکز صنعتی کوچک از دیگ های بخار 200، 300 و 500 کیلویی بهره می برند. قیمت دیگ های بخار با توجه به ظرفیت آن ها افزایش پیدا می کنند.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.